Je většinou ( Opakuji většinou a zdravím MW2 ) standardem že se hráč při hraní SP kampaně cítí jako by byl opravdu "tam". Jako by se musel krýt před kulkami a zabíjet nepřátelské vojáky kvůli záchraně svého života. Ovšem Medal Of Honoru se podařilo něco naprosto nevídaného - Vtěsnat atmosféru Blízkovýchodních bojů i do Multiplayeru. Hráč je za každé zaskórované zabití šťastný, a když se mu podaří odrazit Americký nápor, nejraději by si z plných plic zařval "JO!".Navíc by nejraději oslavil každé odemčené příslušenství ke zbrani / každou novou zbraň.

To byly moje první dojmy z asi 30 minut hraní Bety. Ovšem pak přišly ty stinné stránky - není jich moc, ale každá hra nějaké má. U Medal Of Honor BETA je to zejména až neskutečná zabugovanost. Hra se náhodně vypíná ať už při dosáhnutí 3, 4 nebo 5 zabití nebo při změně zbraně. Naštěstí se nahrané body průběžně ukládají, tak je nemožné něco ztratit. Pak tu je nemožnost pohybu při otevření "Chat tabu" - do kterého nejde psát a který nejde zavřít. Ale je nutno mít na paměti že jde o první verzi Betaverze a že tohle je vlastně její cíl. Zjistit případné chyby. Samozřejmě jsou tu ještě drobnosti jako nemožnost střelby z granátometu ( Který je mimochodem mnohem realističtější než v jedné nejmenované hře od IW. ) při prvním spawnu po změně strany a zbraně. Ale to jsou všechno v porovnání s plusy hry jenom nicotné detaily. Každý, kdo si uvědomí nedokončenost této hry se jimi ale nebude zabývat a přijme je s chladnou hlavou.


Dalším plusem je určitě systém odměn, trochu podobný tomu v BF:BC2. Pak je tu jakási primitivní forma Create-A-Class z CoD4. "Primitivní" ale není vždy synonymum pro "špatný". Například nezamrzí absence některých perků nebo deathstreaků. Nebo chyběl by někomu Maraton, Lightweight nebo Cold-Blooded ? Ovšem takové "blbůstky" jako attachmenty nebo odemykání nových zbraní nechybí. Každá třída má své specifické vylepšení. Zatímco u Spec-Ops najdeme laser, u Assault například kulomet. Počet dosavadních vylepšení je na Betaverzi poměrně vysoký - neočekávejte ale nějaké ohromující číslo. Ve směs jde o další zásobník, novou zbraň, tlumič, kolimátor a optika, a nějaké to specifické vylepšení pro danou třídu. Realističnosti - a potažmo i atmosféře - určitě neuškodí rozdílné zbraně a vylepšení pro obě strany. Zatímco laser pro US Spec-Ops je precizně nasazený na Ris-liště, u Talibánu je ke zbrani prostě přivázaný.Stejně tak jde Americký voják do boje s M21, zatímco terorista s SVD. Pak tu jsou ještě menší plusy jako částečně zničitelné prostředí nebo nádherné modely a animace, ale ty nemá cenu rozvádět.

Blížíme se do závěru. Je tedy čas na nějaké to závěrečné shrnutí - Multiplayer Medal Of Honoru se zatím jeví jako zábavný a dech beroucí zážitek. Ale všechno se může do vydání změnit, vypadá to že kluci z DICE vykonali fakt dobrou práci a poučili se z mnohých chyb spáchaných v Multiplayeru v Bad Company 2. No a jak to vlastně je s podobností mezi těmito dvěma tituly ? Je jasné, že když 2 hry dělá stejný tým na stejném enginu, nemůžou vypadat totálně jinak. Mezi je sice opravdu zatím celkem málo rozdílů - ale co ? MoH se hraje dobře ( Ba dokonce lépe než BC2 ) a to je to hlavní. A pro rejpaly kterým vadí naprosto stejná podoba - počkejte si na Singleplayer. Ten už dělá kompletně EA a určitě půjde o famózně epickou akci.
Index očekávání : 9,5/10
Už se těším. Ještě si mě utvrdil v koupi. Bude to super hra! ! !
OdpovědětVymazat